مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-08سياسي

کاهش اختیارات شهردار اهواز، در دو راهی اختلاف نظر اعضای شورای شهر 


در روزهای اخیر برخی از اعضای شورای شهر اهواز طرح کاهش اختیارات شهردار را تدوین کرده اند تا این موضوع در صحن علنی شورای شهر بررسی و تصویب شود اما ارائه این طرح، - ایسنا/خوزستان در روزهای اخیر برخی از اعضای شورای شهر اهواز طرح کاهش اختیارات شهردار را تدوین کرده اند تا این موضوع در صحن علنی شورای شهر بررسی و تصویب شود اما ارائه این طرح، محل اختلاف نظر بین اعضا شده است.

در ادامه اظهار نظر اعضای شورا، یک عضو مخالف و دو عضو موافق شورا توضیحاتی در این زمینه به ایسنا ارائه داده اند.

دادن اختیارات مناسب به شهردار، نافی نظارت بر عملکرد وی نیست حجت الله زارع زاده عضو شورای شهر اهواز و مخالف طرح کاهش اختیارات شهردار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح کاهش اختیارات شهردار، یک طرح غیر کارشناسی و با بن مایه سوءظن است که صرفا بر اساس نظر چند عضو شورا مطرح شده است.

وی افزود: در حالی که طرح چنین موضوعاتی باید منطبق با روح کار شورایی و منبعث از هم افزایی و اشتراک مساعی جمعی اعضای شورا تهیه و تدوین شود اما عملا این رویه با روح خرد جمعی شورا منافات دارد و در تناقض جدی است.

زارع زاده گفت: بررسی های میدانی نشان می دهد که در بیشتر کلانشهرها و شهرهای بزرگ کشور برای سرعت بخشیدن به فعالیت های حوزه مدیریت شهری در بخش های مختلف به ویژه در پروژه های عمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اختیارات شهردار اهواز، در دو راهی اختلاف نظر اعضای شورای شهر 

کاهش اختیارات شهردار اهواز، در دو راهی اختلاف نظر اعضای شورای شهر